סל קניות

סל קניות ריק

עמוד הבית > אטרקציות בתאילנד > בנגקוק > אטרקציות בבנגקוק > השוק הצף בבנגקוק/דמנואן סדואקה

השוק הצף בבנגקוק/דמנואן סדואקה

8239 צפיות

השוק הצף בבנגקוק/דמנואן סדואקה

8240 צפיות

בחר תאריכים ואת מספר המטיילים


    אחד מאתרי התיירות המפורסמים והצבעוניים ביותר בבנגקוק אשר מייצגים תרבות מסחר אשר הולכת ונעלמת בתאילנד, הוא השוק הצף – דמנואן סדואק

    אם גם אתם מתכננים בקרוב חופשה בתאילנד, לא נותר לנו אלא לקנא ולספר שאם עדיין לא יצא לכם להיות שם, אתם עומדים לבקר באחד היעדים היפים והנפלאים ביותר בעולם. כמובן שיש הרבה מאד מה לעשות במדינה הזו וזה הזמן שלכם לקרוא המלצות שונות, אם עדיין לא שמעתם על השווקים הצפים בתאילנד ובפרט על השוק הצף בבנגקוק (שבה ככל הנראה תנחתו בכל מקרה בין אם תבחרו לטייל בה ובין אם לאו) – אז אנחנו רוצים לספר לכם בדיוק למה מדובר באטרקציה שאתם לא רוצים לפספס. קצת היסטוריה, המבנה והמראה הייחודי של השוק, איך תגיעו אליו ומה תמצאו בו – כל זאת ועוד במאמר הבא.

    השוק הצף בבנגקוק Damnoen Saduak floating marke

    השוק הצף בבנגקוק, כשמו כן הוא – שוק שמתנהל באמצעות סירות קאנו קטנות על המים, כאשר לכל סוחר סירה קטנה עליה הוא שט ומציע את מרכולתו. ללא ספק אחת האטרקציות התיירותיות המיוחדות והמומלצות ביותר בתאילנד. במקור נבנו התעלות על ידי המלך ראמה ה- 4 במטרה לקדם את דרכי התחבורה והמסחר באזור. השוק הוא עצום בגודלו ומתפרש לאורך של לא פחות מ-32 ק״מ עם מעל 30 הסתעפויות במהלך הדרך. בתחילת הדרך, האזור המרכזי איכלס שוק מקומי, ובשנות השבעים החליטה ממשלת תאילנד לנסות ולקדם את המסחר בו וכך הפכה אותו למוקד תיירותי.

    איך השוק מחולק?

    השוק הצף בנוי כמעין סוג של מבוך ענק. הוא מכיל בתוכו שלושה שווקים קטנים שנקראים Hia Kui, Ton Khem ו-Khun Phitak. השוק הראשי הוא לא הגדול ביותר ובו אפשר למצוא סחורה מסוגים שונים. השוק הגדול ביותר שמקביל אליו הוא זה שמוכר בעיקר מזכרות ליחידים ובסיטונאות, ועל כן הוא השוק העמוס והמתויר ביותר. השוק הקטן ביותר הוא שקט, נמצא מדרום ומשמש בעיקר את האוכלוסייה המקומית.

    דרכי ההגעה לשוק

    בנגקוק היא עיר גדולה והשוק נמצא במרחק של כמאה קילומטרים ממנה. תוכלו להגיע בתחבורה ציבורית, אוטובוס או מונית וכמובן שגם אפשר לשכור רכב. שווה להתעדכן בקווי האוטובוס השונים אם כך אתם מתכננים להגיע, כי יש כמה וכמה אפשרויות. באופן כללי, יש בכל יום אוטובוס שיוצא ממרכז העיר אל השוק הצף.

    מה אפשר למצוא בשוק?

    בשוק אפשר למצוא סחורה מגוונת ומעניינת: תכשיטים, בגדים, צעיפים, צעצועים ועוד, הכל תוצרת מקומית ולרוב בעבודת יד. לא בכדי הוא נחשב למקום הטוב והמומלץ ביותר לקנות בו מזכרות מהטיול בתאילנד. כמובן שכמו בכל שוק תאילנדי טוב תוכלו ליהנות בו מהאוכל מקומי נהדר. פנקייקים, נודלס וספרינג רולס ישר מהווק, גלידת הקוקוס התאילנדית המסורתית ועוד הרבה נשנושים טעימים. בקיצור, מדובר בחוויה מושלמת, ובקלות תוכלו להעביר שם בוקר שלם עם אוכל מקומי טוב והרבה קניות של תוצרת אותנטית מיוחדת.

    שייט תעלות בבנגקוק

    העיר בנגקוק והשוק הצף מאפשרים חוויה מאד תאילנדית במהות שלה והיא השיט, פעילות בסיסית של אזרחים רבים במדינה. רבים מהמקומיים אפילו מתגוררים על המים בצורה כזו או אחרת. מי שירצה יוכל ללכת על שיט מודרך ולעבור בין התעלות השונות, לראות את בתי הסירה האותנטיים ולהכיר מעט את התרבות המקומית. שימו לב שתוכלו גם למצוא סיורים מודרכים הכוללים טעימות של אוכל מסורתי, פירות אקזוטיים ומשקאות מרעננים לאורך הדרך.

    מחירי השוק

    האופציה הזולה ביותר ליהנות מסיור בשוק הינה שייט עצמי בסירת פדלים, מה שיעלה לכם פחות או יותר 150 באט לחצי שעה. שווה לקחת את הסירה לשעתיים וזה בהחלט צריך להספיק כדי ליהנות מהמיטב של השוק, וכמובן שתמיד אפשר להאריך את ההשכרה. ככל שתבחרו באפשרויות מגוונות יותר כמו שיט מודרך, כך המחיר יעלה (אם אתם שואלים אותנו, הכי מעניין ונוח זה לעשות את זה עם מדריך מקומי). כמובן שחשוב להביא אתכם כסף לבזבוזים והמחירים הם ממוצעים לתאילנד ונמוכים יותר מאשר במרכזי הערים. שווה לקחת אתכם כ-3,000 באט כדי ליהנות מבלי להתחשבן.

    שעות הפעילות

    השוק הצף בבנגקוק מוגדר כשוק בוקר ושעות הפעילות שלו הן 7:00 עד 12:00. שימו לב שהשעתיים הראשונות הן העמוסות ביותר והשוק גדוש במקומיים, שווה לבוא אחרי כדי להימנע מעומס מיותר. זה אולי נשמע כמו מעט שעות, אבל יש בכך יתרון משום שהשעות המוקדמות ישאירו לכם עוד זמן לביקור ביעדים נוספים ובניהול זמן נוח ויעיל בטיול.

    סיכום

    טיפ חשוב לסיום: חלק מהסוחרים המקומיים מנסים לנצל בחביבות את העובדה כי מדובר באתר תיירותי ביותר ואת תמימות התיירים, ומציעים סחורה במחירים מופקעים למדי. שווה להיעזר במדריך שאתם סומכים עליו שידע להגיד מה המחיר שכדאי לשלם על כל דבר ובהחלט אפשר ואף רצוי להתמקח על כל פריט שאתם רוצים לרכוש, ברוב המקרים במקום הזה זה לגמרי יעבוד.

    אם אתם כאן מתכננים בקרוב חופשה בתאילנד, עשו לעצמכם טובה ועל תוותרו על החוויה המיוחדת של השוק הצף בבנגקוק!

    למה להזמין דרכינו?

    • ליווי אישי
    • מענה 24/7 בעברית
    • מתחייבים למחיר הכי טוב
    • מומחיות
    • חדרים מקושרים
      במלונות נבחרים
    • עד 5 תשלומים ללא ריבית
    • תנאי שינוי
      הזמנה נוחים
    • הנחה למזמינים
      מראש
    דברו איתנו

    נא להמתין, אנחנו עובדים על ההזמנה שלכם...

    ×
    לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה, למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות