סל קניות

סל קניות ריק

עמוד הבית > מלונות בתאילנד > מלונות > קו יאו יאי

קו יאו יאי

האי קו יאו יאי ממוקם בים האנדמן וידוע בזכות חופיו הנהדרים.
בחופים תוכלו למצוא חול לבן ומים כחולים צלולים, באי ניתן להנות מפעילויות הקשורת לים: שנורקלינג, צלילה, גלישה ועוד…
באי לא ניתן לפספס את הג’ונגל המרהיב והטרופי הנישא על פסגות ההרים.

קרא עוד >

  • איפה

    ים האנדמן

  • למי מתאים?

    זוגות

  • ערים שכנות

    קו יאו נוי, פוקט, קופיפי

  • מה עושים?

    צלילה, שנורקלינג, בטן - גב

מלונות נבחרים בקו יאו יאי

קו יאו יאי

Santhiya Koh Yao Yai Resort & Spa

סנתיה קו יאו יאי ריזורט וספא הינו ריזורט יוקרתי ברמה של 5 כוכבים הממוקם באחד…

קו יאו יאי

Anantara Koh Yao Yai Resort & Villas

אננטרה קו יאו יאי ריזורט הינו ריזורט יוקרתי ברמה של 5 כוכבים השייך לרשת אננטרה…

לכל המלונות

מתלבטים באילו מלונות לבחור?

דברו איתנו

צריכים עזרה בתיכנון הטיול?

רק תשאירו פרטים ואנחנו נדאג לכל השאר

קו יאו יאי הוא אי גדול המשלב טבע מהמם והזדמנות לחופשה מרגיעה. משמעות השם של האי היא “אי ארוך וגדול”, והוא מקום מפלט של שלווה ורגיעה באמצע הים. באי יש כפרי דייגים, חופים לבנים וריזורטים מושלמים לחופשה נהדרת המשלבת טבע ומנוחה. הזמן האידיאלי לבקר באי הזה הוא בין דצמבר לאפריל, כדי להימנע מעונת הגשמים ומהים הסוער.

קו יאו יאי – תעודת זהות

להלן כמה מאפיינים ומידע מרכזיים על Koh Yao Yai:
2. חופים: האי מתהדר בחופים חוליים יפים עם מי טורקיז צלולים. כמה מהחופים הפופולריים בקו יאו יאי כוללים את חוף Loh Paret, Loh Jark Beach ו-Tha Khao Beach.
3. לינה: ישנם מספר אתרי נופש ומקומות לינה זמינים באי, החל מאתרי נופש מפוארים ועד אפשרויות מותאמות יותר לתקציב. רבים מאתרי הנופש הללו מציעים נופים מדהימים של הים והנופים שמסביב.
5. תרבות מקומית: האוכלוסייה המקומית בקו יאו יאי מורכבת בעיקר מקהילות מוסלמיות, והאי
שומר על אורח חיים מסורתי ונינוח יותר בהשוואה לחלק מהאזורים המתויירים יותר בתאילנד.
6. מטבח: האי מציע מגוון אפשרויות לסעודה, כשפירות ים הם גולת הכותרת בשל קרבתו לאוקיינוס. המבקרים יכולים ליהנות הן ממטבח תאילנדי מסורתי והן ממנות בינלאומיות במסעדות מקומיות.
7. נגישות: Koh Yao Yai נגישה בסירה הן מפוקט והן מקראבי. ישנם שירותי מעבורת רגילים ואפשרויות סירת מנוע מהירה זמינות לתחבורה מהאי וממנו.
8. יופי טבעי: האי מאופיין בנופים ירוקים, מטעי קוקוס וגבעות מתגלגלות. היופי הבלתי נגוע והאווירה הרגועה שלו מושכים מטיילים המחפשים מפלט שליו.
9. שימור: Koh Yao Yai נקט בצעדים לקידום תיירות אקולוגית ופרקטיקות ברות קיימא. חלק מאתרי נופש ומפעילי תיירות מדגישים תיירות אחראית כדי למזער את השפעתם על הסביבה המקומית.

איפה נמצא האי קו יאו יאי?

האי נמצא בים אנדמן, במפרץ פאנג נגה של תאילנד הנמצא בדרום, בין קראבי לפוקט. זהו האי הכי גדול במפרץ, ולצידו נמצא גם האי קו יאו נוי. האי נמצא כ-20 ק”מ מהחוף המזרחי של פוקט וכ-35 ק”מ מהחוף המערבי של קראבי, וכ-30 ק”מ צפונית לקופיפי.

איך מגיעים לקו יאו יאי?

כדי להגיע לקו יאו יאי תוכלו לנסוע במעבורת ממרינות שונות בפוקט. משך הנסיעה במעבורת היא כשעה, והמעבורת מגיע לאי הזה וגם לאי הסמוך קו יאו נוי. יש גם אפשרות לנסוע בסירות מהירות מקראבי, אם כי המרחק רב יותר והאפשרויות מצומצמות (וכנראה גם יקרות) יותר.

מה יש לעשות בקו יאו יאי?

בקו יאו יאי אפשר ליהנות ממגוון פעילויות בטבע המשלבות מים וטיולים. פרט לכך יש עוד לא מעט דברים שאפשר לעשות כדי להפוך את החופשה לשלווה ומהנה:

צלילות ושנורקל

המים הצלולים מסביב לאי מזמינים את כל המבקרים לטבול בים אנדמן ולהכיר מקרוב את החיים שמתחת לפני הים. צלילה ושנורקל הן פעילויות פופולריות מאוד באי, ובמרבית החופים תוכלו להשתמש בציוד המקצועי והאיכותי של חברה המפעילה טיולי צלילה כדי שתוכלו לראות מקרוב את שוניות האלמוגים, את הדגים הצבעוניים ואת הצמחייה המיוחדת של הים. יש חברות המספקות טיולי שנורקל וצלילה בליווי והדרכה, המתאימים לאנשים וגם לצעירים בכל רמות הידע.

ספורט ימי

לחובבי האדרנלין וההרפתקאות, בכל רחבי האי תוכלו לעסוק במגוון סוגים של ספורט ימי. בכל חוף תוכלו למצוא חברות מקצועיות שיאפשרו לכם להוסיף קצת אדרנלין לחופשה המרגיעה שלכם. יש פעילויות המתאימות גם לילדים, ולכל חברה יש אפשרויות משלה בנושא.

רפואה אלטרנטיבית

בקו יאו יאי נמצא דוקטור ששמו Saad, והוא מעסה רפואי עיוור העוסק בריפוי בשיטה אלטרנטיבית זה 30 שנה. אנשים מכל העולם מגיעים אליו לאחר שמיצו את כל טיפולי הרפואה הקונבנציונלית כדי לנסות ולמצוא פתרון לכאבים ולבעיות שלהם. הוא דובר אנגלית שוטפת וינסה לעזור ולטפל בבעיות כרוניות שאתם סובלים מהן כבר שנים רבות. שווה לתת לו ניסיון אם אתם מאמינים בכוחם של הרפלקסולוגיה והעיסוי הרפואי.

טיול טרקטורונים

בקו יאו יאי אפשר להצטרף לטיולי טרקטורונים שיובילו אתכם דרך הג’ונגל של האי, ותגיעו בהם לנקודות סודיות ומהממות שיד האדם לא נגעה בהם ולתצפיות מרהיבות על הנוף מסביב. הטיולים האלו יכולים להיות קצרים או להימשך יום שלם, ולפי החברה שאתם נרשמים לטיול שלה אתם יכולים לבחור את סוג הרכב שבו תטיילו.

טיול קיאקים

בצפון האי יש חברות המאפשרות לכם לצאת לטיול קיאקים סוחף במנגרובים המקיפים את האי ובג’ונגל עצמו. טיולי הקיאקים רגועים ויש אפשרות להתאים אותם למשפחות עם ילדים כדי שכולם ייהנו יחד.

תצפיות

יש המון נקודות תצפית מהממות על הטבע באי ומסביב, והכי טובה שבהן נמצאת בחוף קוקו שבצפון האי. זוהי ההזדמנות שלכם לטייל בין מטעי קוקוס ולהגיע לנקודות תצפית על נופים שבהחלט אי אפשר למצוא בארץ.

סיבוב חופים

התחבורה הציבורית באי לא מפותחת במיוחד, אך באפשרותכם לשכור נהג ליום כדי לטייל ברחבי האי בקלות ובנוחות. יש נהגים המספקים סיור נהיגה סביב החופים המהממים של האי, והוא ייקח אתכם גם למפרצים מיוחדים וממעבר ליד (או אפילו בתוך) הג’ונגל הפראי. מומלץ לשכור את שירותיהם של אנשים מקצועיים בלבד, ולכן כדאי לכם לבדוק ביקורות ומוניטין מבעוד מועד.

האם האי מתאים למשפחות?

האי קו יאו יאי מתאים מאוד למשפחות עם ילדים המעוניינות בשלווה, בזמן מנוחה על החוף הלבן, בהנאה מארוחות איכותיות וממלונות נהדרים ומפעילויות טבע רגועות כמו טיולי איים וטיולי קיאקים. ברחבי היש יש מגוון ריזורטים מפנקים ומלונות ברמה גבוהה שישמחו לארח אתכם לחוויה יוצאת מן הכלל של חופשה מלאה בכל טוב – אוכל טעים, בילויים כיפיים בטבע ובמים ונופים מהממים.

לסיכום

קו יאו יאי הוא אי בעל יופי טבעי רב, חופים שלווים ומגוון פעילויות, והוא פנינה נסתרת בים אנדמן, בין קראבי לפוקט. בין שאתם מחפשים הרפתקאות, מנוחה שלווה, חוויות תרבותיות או טיולים בחיק הטבע, לאי הזה יש מה להציע לכל מטייל. אנשים רבים מבקרים בקו יאו יאי כדי לחוות את היופי האותנטי של תאילנד הרחק מהעומס וההמולה, וחוזרים עם זיכרונות שיישארו איתם זמן רב.

מספר תושבים

1000

שטח (מ"ר)

92 קמ"ר

נבנתה בשנת

1903

איך אומרים בתאילנדית

เกาะยาวใหญ่

×
לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה, למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות